פרופיל מתמודדת: רבקה שטרנר – גבעת זאב

    השפית הבאה Comments Off on פרופיל מתמודדת: רבקה שטרנר – גבעת זאב
    21:58
    14.05.24
    נתי קאליש No Comments on עקב ביטול ההילולא: הצדיק מטבריה יקיים הדלקה מיוחדת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מי אני?

     

    רבקה שטרנר – גבעת זאב

     

    אני והמטבח:

     

    האהבה שלי למטבח החלה לפני כ- 20 שנה כשאחיי החלו מחתנים את ילדיהם ואני הצעירה מביניהם לקחתי את פרוייקט השבע ברכות המשפחתי עם אחי הבשלן. כבר מהחתונה הראשונה מצאנו את עצמינו מבשלים ומארגנים ארוחות ממש כמו קיטרינג. עם הזמן התמקצעתי. למדתי במכללת 'השף' ובסדנאות נוספות. כמובן שגם שדרגתי את המטבח הפרטי שלי. אני מנסה דברים חדשים, גם כאלו שנראים מסובכים ובד"כ מצליחה בגדול.

     

    מה אני הכי אוהבת במטבח?

     

    במטבח התחום האהוב עליי הוא הבישול ובעיקר הבשרים. הבישול מעסיק אותי מאוד, תוכניות בישול, ספרים ומתכונים מחברות מעניינים אותי מאוד ויש לי אוסף גדול משנים עברו.

     

    חוויה מיוחדת:

     

    באפיה יש לי עוגות ומאפים שמצליחים מאוד כמו חלות ולחמניות שמדי שבוע אני אופה ומקבלת עליהן מחמאות רבות. אפיית החלות הייתה בהתחלה ממש כישלון רציתי כ"כ לאפות אבל היה יוצא לי קשה כמו אבן. היו צוחקים איתי בבית שאם תיפול למישהו לחמניה שלי על הרגל זה יכאב.

    לאחר תקופה שהפסקתי בניסיונות החלטתי שאני מנצחת את החלות ויהי מה. אם אחרות יכולות אז גם אני! מידי שבוע הייתי אופה וכך רכשתי מיומנות וניסיון והיום ב"ה החלות יוצאות לי כ"כ מוצלחות שלא מוותרים עליהן בשבתות וחגים.

     

    החלום שלי הוא:

     

    לעבוד עם שפים\יות במסעדות ומלונות, ללמוד כמה שיותר בנושא למרות שלמדתי טבחות אך זה רק קצה המזלג מהעולם הקולינרי הענק וזה מאוד מעניין אותי. כיום בחגים ושבתות אני מארחת את ילדיי ונכדיי המתוקים ואין יותר נחת מלשמוע אותם אומרים: "אני אוהב את האוכל של סבתא!"

     


    בואו לדרג אותי: לדירוג מתמודדות השפית הבאה לחצו כאן!

     



    0 תגובות